Ett bra svar!

Jag ska jobba. När som helst nu. Men först måste jag bara skriva ett så himla bra svar jag fick av Christoffer. Jag var hangry, trött och allmänt less på att vara en stor flodhäst som inte klarar sig särskilt bra själv (seriöst, hur gjorde människorna när vi fortfarande var flock- och vandringsdjur?!). Sade då lite lätt bittert att jag var less på att vara så himla trött, och sa de (för blivande föräldrar) förbjudna orden "ja, och så ska man väl vara trött närmsta 18 åren för att man har barn". Varpå Christoffer helt enkelt svarar:
- Ja, men tänk vad lyckliga vi kommer vara också.
 
Hur kan man fortsätta vara hangry och less då liksom? Jaja nu börjar geriatrikmorgonmötet om typ 10 minuter, så jag ska väl trycka i mig min frukostmacka och sen dra dit då... Känn peppen!!

Kommentera här: