Is this what they all mean?

Alla som pratar om att man blir så trött under graviditeten, kan det vara de här de menar? Iofs sover jag väl inte kanonbra (oavsett vad alla säger - Gaviscon är inte en mirakelmedicin, man har ändå halsbränna, och har man inte halsbränna är man kissnödig, och är man inte kissnödig måste man vända sig och somnar man likförbannat om så drömmer man så man vaknar och ja...), men energinivåerna börjar bottna ur nu. I och för sig försöker jag ju få två små knoddisar att växa i min livmoder, och med tanke på hur bra de växer måste de ju ta en del energi från mig. Men idag har det varit helt galet. Vaknade typ 9, men orkade inte kliva ur sängen förren 12. Sedan åkte vi och åt mat på Subway (behövligt) innan vi shoppade bebissaker på Babyproffsen (hur bra affär förresten? Allt finns, personalen är supertrevlig och alla påminner mycket vänligt om att man får tvillingrabatt om man handlar till dubbla småknoddar ;)). Efter den trippen, som kanske tog 1,5 timmar, skulle vi handla mat. Innan jag kunde ta mig in på affären var vi tvungna att sitta och lyssna på musik i bilen i ca 20 minuter. För att samla ork att gå in i en mataffär. Herregud liksom, hur svårt är det? Kom hem för ett par timmar sen, och har faktiskt forskat lite efter det, men snart börjar det bli dags att gå och lägga sig...
 
Var nog ett bra drag att gå ner till 50%, får se om ens hela den här veckan kommer att orkas med på 50% med de här energinivåerna ;)... Men vi får se, jag är ju som bekant rätt tjurig av mig så jag ger inte upp förren jag måste. Den här veckan händer inget spännande varesig i twinsens liv eller i mitt liv, så bli inte förtvivlad om det inte dyker upp så många blogginlägg. Kommer nog inte ha så mycket att berätta direkt. Förhoppningsvis...!
 
Näni, nu ska vi laga middag. Och sen äta middag. Sen sova middag. 
PIIS

Kommentera här: