Fullspäckad vecka framför, fullspäckad helg bakom

Ja herregud, inte nog med att graviditeten bara springer före mig, nu börjar resten av livet också gå med superfart! I helgen var äntligen lillasystra här med sin kaka <3 Hon var nog mest glad åt att träffa Allis och Anya haha, hon gosade mest med min mage när jag var nära... Det var supermysigt att få träffa de båda igen, och jag kan inte göra annat än hoppas att de kommer hit på heltid senare i livet! På fredagen åt vi middag hos mapa, träffade kakans släkt och sådär, på lördagen köpte vi barnvagn och barnsäng och lite annat smått och gott medan A och kakans familj + mapa var på ceremoni, och på Söndagen adventsmös vi hemma hos mapa. Det var kort och gott en trevlig helg med gott sällskap, och det kunde inte vara ett bättre startskott på myshögtiden som julen är för mig.
 
Den här veckan blir det fullt upp med MVC, S-MVC, körlektioner för C, forskning etc etc etc. Jag försöker hålla koll på allt, men tror att jag måste dubbelkolla imorgon så att jag inte sett fel på någon tid eller liknande - jag menar det har ju hänt förr... Blir i varje fall kul att se om flickorna växer så som det känns, med expressfart. De rör då på sig ordentligt och magen växer, så det vore ju märkligt annars! Vi har nu nått den där punkten när flickorna vill ha mycket mat, men det inte finns särskilt mycket plats för mat utöver flickorna i min mage. Det tar fort stopp när jag äter, förutom de stunderna som A&A ligger långt ner i magen, så då gäller det att passa på att svulla! 
 
Nå ni, nu ska jag gå och lägga upp mina svullna fötter i soffan. Hade tänkt städa, men kroppen samarbetar inte riktigt idag så vi får ta det imorgon. Eller i övermorgon. Så jäkla noga är det inte med renlighet ;)
PIIS

Kommentera här: